مادر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افراد آنلاین :
ورودی گوگل :
تعداد کل مطالب :
تبادل لینک با : سایت بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این هفته :
بازدید این ماه :
بازدید کل :
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1395
بازدید : 1068
نویسنده : میلاد

http://uupload.ir/files/zcdh_fgggggg.jpg


متن اهنگ میم مثل مادر:



کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

مـــــــــــــــادر ...

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

مـــــــــــــــادر ...

لالایی ...

لالایی ...



دانلود اهنگ میم مثل مادر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دانلود آهنگ جدید در تاریخ : 1395/7/6/2 - - گفته است :
صبحی که با مهر تو آغاز شود
آن صبح
تا هر پاییز دیگری
در کلاس مهرت
من، اولین شاگرد نگاهت
خواهم بود

روز خوبی داشته باشی پر از احساس و عشق و شادمانی
پاسخ:مرسسی. مادرا تنها کسایی هستن که بدون گرفتن حقوق تمام زندگیشونو برای شوهر و بچه هاشون میذارن. پحت و پز. دردسرای خونه. تمیز کاری خونه. شستن . حل مشکلا. احساس به بچه ها. حواسشون باید به همه چی باشه..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید دوستان عزیزم

بهترین شخصیت کلش اف کلنز از نظر شما چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com